Up all night (and day)

Äntligen lite uppdatering här på bloggen, tog lite vatten över huvudet när jag fick för mig att jag skulle blogga dagligen... Insåg att det inte riktigt gick med en bebis som nu mera är på upptäcksfärd varje dag! 
Vi har dock börjat få rutiner i vardagen nu vilket gör saker och ting betydligt lättar, har därför bestämt mig för att blogga minst en gång i veckan i alla fall. Måste ju börja någonstans, kanske blir det mer? Får se helt enkelt. Ett ställa som jag mer eller mindre uppdaterar dagligen är min Instagram, så följ mig där för livet med bebis, inredning och mode. Där heter jag zahlas.
 
Vi i har återupptagit inredningen i hemmet. Så roligt att se hur ett hem växer fram genom att bara addera möbler och detaljer. Vi har lite kvar men vågar påstå att vi är färdiga i sommar.  De saker som vi ska ta tag i framöver är:
✎ Färdigställa hallen med en spegel och hylla
 Möbler och växter på balkong ( så vi kan njuta av utsikten)
✎ Tavlor
 Soffbord
 Bestämma oss vilka växter vi ska ha ( just nu blir det mycket buketter, vilket jag älskar, speciellt den vilda varianten, men kosta ju en del)
 
Men nog snackat, här är lite bilder från framstegen vi gjort i vårt hem. 
 
Givetvis har jag den här sköna tösen hängande runt benen när jag fotograferar. Den ursöta pyjamasen är från Mango, som äntligen har börjat sälja sina bebiskläder i butik här i Malmö, gissa om jag blev glad?!
Kaninen som hänger på sängen är för övrigt från KONGES SLØJD, upptäckte att de numera finns på Illum bolighus på Emporia. Är så sugen på deras vita bed bumper och deras vackra påslakan... 
Bebis - Inredning - mypic