Vi är numera tre♡

 
Ännu en månad har gått och en ny kommit, sommaren höll sig kvar ett tag men nu har hösten verkligen gjort entré. Min september har verkligen varit omvälvande. I början på september gick jag och väntade och väntade på att vårt lilla barn skulle komma till världen och så till slut den 13 september kom vår lilla tjej!
 
Att få barn är helt fantastiskt men samtidigt skrämmande, man ska ta hand om det här lilla livet och  veta allt på en gång, hur man byter blöja, hur man håller, vad alla skrik betyder och 1000 andra saker. En bebis vill oftast också vara nära hela tiden, som vår lilla tjej, hon vill ligga mot bröstkorgen hela tiden, så då blir det svårt att hinna med annat. Att planera dagen i förväg är inte lönt, utan istället ha mål för dagen är mer realistiskt. Jag älskar vår lilla tjej av hela min kropp och själ och kan fortfarande inte riktigt förstå att hon är här och är vår♡ Mer om dottern och vad hon ska hetta kommer inom kort!
 
Vi håller också på att fixa med lägenheten så gott det går, köksbordet och stolarna är snart klara ska bara lackas så de får ett ask liknande utseende. Två karmstolar från Ellos kom med posten i veckan, verkligen super nöjd med detta inköp, passar perfekt till våra pinnstolar. En matta från Ilva är beställd, min drömmatta ♡. Sen en sväng till IKEA är också i planen, där ska vi handla en fåtölj. 

Ska bli så kul att få visa er hur det blir! Ha nu en fortsatt mysig söndag ♡

Inspiration - Pinterest