Thinking overload

Nu är det inte långtid kvar till mycket! Min hjärna börja sakta men säkert komma i närheten av knappen "overload". Inredningstankar, förlossningstankar och höstmodet är bara några av alla de funderingar som cirkulerar där inne. Vi flyttar om drygt 1 månad och har BF om ca 5 veckor... 
Jag är överlycklig men samtidigt väldigt fundersam över hur allt ska gå ihop, det får det göra! 
Jag längtar så efter att få träffa vår älskade dotter, vem är hon och hur ser hon ut? 
 
Imorgon går jag in i vecka 35 vilket känns helt overkligt, det finns så många saker som jag längtar och ser fram emot just nu;
✎ Att inte behöver dela med mig av min kropp
✎ Kunna sova på magen
✎ Kunna resa mig normalt (inte behöva använda möbler, människor eller kryckor) 
✎ Få äta vad jag vill
✎ Kunna ta på mig vad jag vill
✎ Få börja inreda vårt nya hem och visar er
✎ Ha ork att fotografera igen och inte enbart behöva dela med mig av inspirationsbilder
✎ Hämta barnvagnen 
✎ Få träffa vår dotter 
 
Vår höst kommer bestå utav ett helt nytt liv men jag ser fram emot det, det kommer finnas mysiga och helt fantastiska stunder men givetvis också påfrestande och jobbiga stunder. Tror och hoppas dock på att de flesta kommer bli den förstnämnda stunden.
 
Läsar fråga?
Jag undrar lite om det är något ni skulle vilja att jag dela med mig av fram över?
Egna bilder, mode, inredning, graviditet, åsikter etc? Är det något ni saknar?
Gravid - Inredning - Inspiration - Mode - Pinterest