Relaxed and neat

Vintage Levi's jeansjacka, jeans i olika nyanser och längder, skjortor, slappa t-shirts i olika basfärger, solbrillor med plastbågar, bara tår eller sneakers, knut eller utsläppt hår och neutrall sminkning, det är min vårlook för i år. 
 
Budade hem en vintage Levi's jeansjacka i veckan, super snygg, oversize och perfekt slitage. Beställde även hem ett par look alike Birkenstock som kom med posten i fredags. Är ni också sugna på Birkenstock men känner att ett par look alike funkar lika bra hittar ni det här.  Nu ska jag bara hitta de där pefekta vintage Levis jeansen och köpa hem nya fräscha t-shirts. 
 
Vet att jag varit seg här inne med uppdateringar, men jag har min anleding som jag kommer dela med mig av senare. Men blir alltid lika glad när jag går in och ser att ni fortfarande är nyfikna på vad jag har att dela med mig av. Kommer bli bättre och absolut mer spännande, det kan jag lova 
 
Birkenstock - Inspiration - Levi´s - Mode - Pinterest
Ellen Delin

Den perfekta outfiten! Tänker också klicka hem ett Levis

Svar: Det gör du rätt i! :)
Alexsandra Haller

Anna

Åh älskar Levis!

Svar: Levis är helt klart bästa jeansmärket :)
Alexsandra Haller