For those glamorous fall lips

Färg på läpparna är något jag tänker satsa på i höst, orange/rött, plommonfärgat, brun/rött och nude är de färger jag kommer bära. Till den minimalistiskta stilen är det drop-dead gorgeous, det lyfter hela outfiten till en helt ny nivå, så tjejer våga bära läppstift! 
Men så var det de där med nariga läppar... 
Själv äger jag en Clarisonic som jag är supernöjd med, men tyvärr blir det fortfarande lite torra partier kvar på underläppen efter en använding av Clarisonic. Inte heller det gamla tricket att peela med en tandborste funkar... 
Men så fick jag ett tips, Bliss Fabulips. Antingen använder man fingret att srubba med eller så applicerar man en liten klick på sin Clarisonic. Peelingen har fått väldigt många bra recencioner på Kicks.se, så chanserna är stora att den faktiskt funkar! Har inte testat den ännu men ska göra det inom dom närmsta dagarna, så om jag blir nöjd återstår att se. 
 
makeup - new in