Helgsummering och hemligt köp

I'm still alive! Ifall ni trodde annat...
Haft en jäkla massa för mig så har inte hunnit blogga även om jag faktiskt velat, sen när jag väl hade tid så åkte jag på en allergichock. Hemskt jobbigt det där med allergi, jag har troligen kvalster- eller dammallergi, väldigt vanligt har jag förståt nu, men USCH säger jag, inte alls trevligt.
Så alla ni som har pollenallergi, stackare! Nu efter att jag fått uppleva ett allergiutbrott kan jag typ föreställa mig hur ni har det i flera månader.
Min helg har varit mycket trevligt, fredag kväll spenderade jag med min fantastiska tjejkompis som överraskade mig i onsdags med att resa hela vägen från stockholm ner till Malmö bara för att gratulera mig. Vi hade en mysig tjejkväll med of course tacos och massa tjejsnack, att hon ska flytta hem igen till Malmö gör mig så lycklig att jag hoppar av glädje!
I lördags firades jag, då jag fyllde 24 i onsdags, detta firades med några tjejkompisar. Blev en super trevligtkväll, drinkar, tapas, sushi, chokladmousse och massa annat gott bjöds det på under kvällen. Fick så fina presenter, ni är för snälla, är så glad över att jag har så fina tjejkompisar som er! Jag spenderade mycket tid på min dukning så bilder på den och mina fina presenter kommer det bilder på imorgon.
Dagen spenderade jag med min mamma, vi shoppade och fikade. En alldeles utmärkt söndag med andra ord och som som pricken över i:et rundade jag av dagen med pizza och tvserier. Köpte förresten något jag länge velat ha, vad det är får ni reda på i veckan...
PS idag är det min älskade kusin Elins födelsedag, 15 bast blir denna unga dam, grattis ännu en gång och älskar dig av hela mitt hjärta!
Den här bilden tillägnar jag dig älskade kusin, Louise påpekade i lördags att det var roligt att man ser att vi är släkt och ja som vi ser på bilden ovan så är vi ju rätt lika...VI ÄR JU LIKA JÄVLA ROLIGA!
 
Mini Alexsandra
Natalie

Vad är det som är så roligt med det? Det är ju så du ser ut ;P AAHAHAHAHAHAHA <3

Svar: ha ha, rolig du är :p
Alexsandra Haller