Födelsedag deluxe

 Its my birthday! Yes idag fyller jag 24, äntligen säger jag, vissa har ångest över att bli ett år äldre andra inte. Jag längtar till 25! Haha
Jag vaknade till vacker sång som kom från min älskade sambo, på frukostbordet var det uppdukat nybakade scones och te, just what i love! Fick en superfin present och den ser ni på bilden ovan! Så kommer vara supersnygg på gymmet eller när jag bara har en softdag.
Cyklade till praktiken och allt var som vanligt, trodde jag... När klockan var runt halv 4 hör jag hur någon kommer in på Mannov (där jag praktiserar), jag blickar upp och vem står där om inte Natalie!! Jag satt nästan i en minut och bara stirrade på henne, drömmer jag? Saknar jag henne så mycket att jag börjat hallucinera? Till slut går hon bort till mig och säger " känner du inte igen mig?". Då har alltså min äldsta vän som är som en syster för mig rest hela vägen från Stockholm för att överraska mig på min födelsedag! Shit vad överraskad jag blev, fällde några glädjetårar, du är så fin älskade vän! Min chef insisterade att jag skulle gå hem och fira min födelsedag istället för att sitta där, superschyst!
På kvällen åkte jag och Axel (min sambo) in till stan för att äta middag, supergott, blev plankstek.
På hemvägen köpte vi med oss morotsmuffins och resten av kvällen har vi spenderat i vår mysiga säng framför teven. Tack för en fantastisk dag mina nära och kära och tack för alla gratulationer! Det värmer i hjärtat att man har så fina vänner♥ 
 
Födelsedag - Inredning - Träning
Natalie

Gotcha!! ;D <3

Natalie

Gotcha!! ;D <3