Bananpannkaksrecept

Den här smarriga bananpannkakan tillagade jag i lördags! Sorry att jag inte skrev detta inlägg igår, glömde helt bort att jag skulle lägga upp det när jag kom hem! Men ni får detta superenkla och goda receptet nu istället, kanske har du inte hunnit laga någon frukost än och vet precis vad du ska laga nu!
Bananpannkaka
4 ägg
2-3 bananer
1-2tsk vanlijsocker
Mosa bananerna, rör ner ett ägg i taget och tillsätt slutligen vaniljsockret. Blanda ihop massan ordentligt och sedan är det bara att klicka ut i en stekpanna, massan är tjock.  Stek sedan pannkakorna i några minuter tills de blir gyllenbruna. Jag hällde smeten i hjärtformade pepparkaksformar som jag placerade i stekjärnet, på så sätt  fick de fin form, sen är det bara att servera pannkakorna med sirap. Übersmarrrigt!
Frukost
Natalie

Nice! Det ska jag prova i helgen :D