6 effektiva träningsövningar

 
Hej alla fina!
Nu har min hälsoresa äntligen fått fart och dessutom börjat få resultat, vaknade relativt pigg idag, vilket jag annars aldrig brukar göra, tänk vad kost och lite träning kan göra, helt fantasiskt. Har dessutom snart varit godisfri i hela två månader, nu är det mycket lättare och hjärnspöken och sötsug är som bortblåsta. 
 
Idag körde jag ett kort intensivt pass, tar inte alls långtid och är väldigt effektivt, musklerna skakar efteråt...
Så tänkte därför ta och dela med mig utav övningarna till er, satte mig därför ner efter frukosten och illustrerade övningarna. Passet består totalt utav 6st olika övningar och allt du behöver är en matta och en hantel i valfri vikt (har du ingen hantel, ta något tungt du har hemma). På övningarna där det står x 2 menar jag att du ska göra lika många rep och set på det andra benet. 
 
Training exercises - Träning - illustration - workout