C-vitaminkick och veckomål

Ny vecka, nya möjligheter, klyschigt men sant!
Jag startade denna soliga måndag ☼ på bästa möjliga sätt, det vill säga med en god frukost i sängen♡
Skrev upp några mål för veckan och hoppade sen in i duschen. Så här borde alla veckor starta, inte sant?!
 
Det här med att skriva upp veckomål är något jag nyligen börjat med, men väldigt bra och effektivt.
Det kan vara allt från träning till personlig utveckling men också sånt som involverar familjelivet och dens tillhörande vardag. Rekomenderar det starkt, börja med en 2-3 mål för att sedan öka.
 
Måste också dela med mig av ett smaskigt och hälsosamt tips och det är citronte, några kanske redan testat men för er som inte gjort det, gör det! En fröjd för smaklökarna.
Skär två skivor citron lägg dessa i en kopp, tillsätter kokande vatten och en klick honung, voila! Bäst är att låta det dra lite, då blir citronsmaken intensivare Verklige bästa sätt att börja dagen på. Går också att göra på apelsin samt ingefära. Drycken är också super när förkylningen slår till, hjälper kroppen att bekämpa bacillerna. 
 
Hoppas ni haft en underbar helg, i Malmö har det varit varmt och soligt☼, ja, jag måste erkänna jag var lite småsur över det, haha! Vill ha regn och mys!
förkylningstips - sovrumsinspiration
Josefin

Lät verkligen som en superhärlig start på dagen! :)

Isabell Hedberg

Åh citronvatten är verkligen så fräscht på morgonen :D
Hoppas du får en fin vecka :)
Kram!

Elin Bjurek

Åh vad mysigt med frukost på sängen!! <3

Svar: Visst något av det bästa som finns! <3
Alexsandra Haller

Petra

Ingefära är verkligen det bästa 💕💕kram