Humörhöjande inredning

I samband med att jag var så fruktansvärt trött på vinterns långdragna mörkhet och kyla, skapade jag vår- och sommarkänsla inmhus istället. Så nu ser det ut såhär hemma hos oss istället!☝🏻
Liv har fått en ordentlig och superfin lekhörna, vår lilla bebis är ingen bebis längre, utan en liten tjej! Som älskar att rita, måla, titta i böcker och dansa loss. 
Fast hon leker där ☝🏻 rätt ofta... 
Som ni ser har jag fått dille på rosa i olika nyanser, men det är ju en så härlig färg, inte sant? 
Dessutom har hemmet även fått tillökning iform utav växter. Har inte vågat köpa krukväxtor tidigare pga att här blir väldigt varmt i fönstrena under vår/sommar, vilket inte är uppskattat utav de flesta växter. Men så undersökte jag saken och hittade 3 växter som ska trivas i den typ utav miljö, så det återstår och se, men vi håller tummarna!
 
Är så nöjd med förändringen och känner att jag har hittat min typ inredningskaraktär, den är varm och man blir både gladare och piggare utav omgivingen. Man kan säga att den påminner lite om mig, haha! 
 
Önskar er en fantastisk dag! // Alexsandra 
P.s för daglig inspiration inom inredning, mode och skönhet följ mig på instagram @zahlas
Delar också med med mig utav vårt familjeliv :) 
 
Familj - Inredning - Inspiration - vår