Retro vibes with Nike sportswear

Hej vänner!
Årets andra fredag och det känns jäkligt gött, för till helgen har vi planerat in lite roliga aktiviteter!
Igår visade jag upp en onepice här på bloggen som jag fyndade till Liv förra veckan och idag tänkte jag visa upp mitt fynd, som lovat. 
 
På H&M's herravdelning hittade jag (eller faktiskt min sambo) denna sweatshirt för en ynka 100 lapp! Har sedan länge varit på jakt efter just en oversize tröja i ljusgrå kulör. Tycker faktiskt bättre om herrea, det är liksom inte lika rörigt och inte heller alls samma volym som damsidan. Hittade faktiskt en väldigt fräsig mörkblå silkespyjamas också på herravdelningen men den fick faktiskt hänga kvar, kanske nästa gång? 
 
Hur stylar jag den här mysiga sweatshirten då? Kul att du undra!
Jo, det får helt klart bli med mina nya sneakers från Nike! (Yes, det var dem som låg och väntade på mig hos posten). De var precis lika underbara IRL som på Zalandos hemsida, dessutom väldigt sköna. 
Har ett par vita Stan Smith sedan tidigare som jag älskar och dessa skor påminner en del om dem, enda skillnaden är att Nikeskorna är slankare och att skinnet har struktur. Sulan skiljer sig också då den går lite åt det gula hållet och är lite kraftigare. Jag är ganska säker på att dessa kommer bli en stor favorit i min sneakersamling♡ Återstår att se om jag kan hålla mig till lite varmare väder eller om begäret tar över tidigare?! Hittade även ett gäng med söta sneakers till Liv, så nu längtar vi till varmare väder!
 
Om ni nu också blev sugna på nya sneakers rekomenderar jag starkt att ta en titt på Zalando (adlink). Direktlänk till skorna jag köpt hittar ni här (adlink).  
 
Puss på er! 
Fashion - Inspiration - Mode - Nike - Zalando - new in