New in: drömmiga volanger i rutigt tyg

Förra veckan tog hela familjen sig ut till emporia för en liten shoppingrunda och överraskande nog blev det några fynd för oss allihop! Till Liv fyndade jag denna ursöta onepice, dock lite väl kallt för den så här års men jag tänkte att den kunde passa fint till sommaren. Liv kommer vara så söt i den med sitt röda fall och till sommar har hon förhoppningsvis fått en ordentlig kalufs, om vi har tur. 
Jag tänker styla denna med gummistövlar och en grovstickad ljusbeiga kofta, perfekt till landet och på riktigt varma dagar (om det blir några) med flätade lädersandaler och en stråhatt. 
 
Imorgon tänkte jag dela med mig av ett av mina fynd från shoppingrundan men också innehållet av ett paket som ligger och väntar på mig hos posten as we speak. 
 
Puss på er! Alexsandra 
Barnkläder - Inspiration - babynista