Liv and I are autumn ready

En sliten sommar övergår till en underbar höst
Vilket innebär att garderoben ses över och några nya plagg får flytta in, både i min och dotterns. 
Min älskade svarta ulltröja har fått sällskap utav en ljusgrå ulltröja som jag har en känsla av kommer bli ännu en favorit. Den kommer jag styla med jeans i både ljusa och mörka nyanser, mörka kostymbyxor samt med lyxiga loafers och sköna sneakers. Älskar dressat med en avslappnad feeling. 
 
Liv har fått ett flertal snygga byxor, då hon äntligen börjat växa ur storlek 74, i know, hon är en liten dam! Snart 1 år gammal och har fortfarande en storlek som passar 6-9 månaders bebisar. Vilket jag inte tänkte när jag handlade höstkläder i somras, utan då köpte allt i 86... 
Så det blev några höstkläder till och då i storlek 80, dock är 80 byxorna lite för stora och 74 är för korta i benen men jättebra i midjan. Det eviga storleks problemet. 
 
Efter att jag arbetat (min andra arbetsdagen på över ett år) igår skyndade jag mig in på Zara för att köpa jeansen ovan till Liv, älskar volangkanten på fickorna, blev även ett par från jobb i leo, kunde bara inte motstå!
 
Hoppas ni haft en mysig helg 
AW - Barnkläder - Fashion - Mode - Stickat