Gråa toner

Äntligen har vår säng fått en tjusig och bekväm sänggavel, eller egentligen är det faktiskt inte en sänggavel utan avskärmning för skrivbord från IKEA. Jag blev super nöjd med resultatet, precis den gråa kulören som jag älskar. Materiallt påminner om ull och är däför mjukt och behagligt att luta sig mot. Det jag gjorde var att föra ihop två avskärmare intill varandra bakom sängen, klart.  
Homestyling - grayinterior - inredningsinspiration - sovrumsinspiration
Sandra

Gillade lampan! Vart är den ifrån?

Svar: Den är från Ellos :)
Alexsandra Haller

Malin

Men åh vad fint du har gjort det! Och vad smart idé med sänggaveln! Sen jag flyttade har jag hittat hur många coola och mysiga tips till sänggavlar som helst men det där var något nytt! :)

Svar: Tack! Ja det finns oändligt många DIY tips, föredrar när det är lätt och relativt plånboksvänligt :) Härligt att man kan komma med något nytt :)
Alexsandra Haller