I just wrote to say I love you, October

OKTOBER! ÄNTLIGEN! (Tagga ner, tänker nog många nu..)
NÄ! Varför skulle jag det när vi träder in i min favoritmånad, varför min favoritmånad? Roligt att du frågar!
 
➳ Min födelsemånad - Känns precis som när man var liten, jag åldersnoja? verkligen inte!
➳ Kanelbullens dag - Vem gillar inte kanelbullar?
➳ Halloween - Bästa högtiden enligt mig
➳ Fredagen den 13 infaller i Oktober i år - Kan det bli bättre?!
➳ Färggladaste månaden 
➳ Vädret - Nä, jag är inte sinnessjuk
➳ Soluppgången - Bästa sättet att vakna på när hela fönstret strålar i orangt, rött, rosa, helt magisk!
➳ Solnedgången - Alltid dramatisk eller mystisk, love it!
➳ Pumpor - Snyggaste inredningsdetaljen
➳ Stämningen - Spooky, mystisk, mysig och harmonisk 
➳ Snittblommorna - Eucalyptos, tistlar, finns verkligen massor med fina snittblommor och framför allt hållbara!
➳ Kläderna - Att man kan ha stickade tröjor utan att svettas ihjäl, halleluja, och raggsockar, bäst! 
 
Efter dessa bilder kan man ju bara älska Oktober! Eller vad säger ni?
 
 
Homestyling - inredningsinspiration
Madeliene

Fyller också år i Okotber, vilket datum fyller du? :)

Svar: Bästa månaden att fylla år i, jag fyller den 22
Alexsandra Haller

Isabell Hedberg

Så härliga bilder! Vem blir inte sugen på höst då? :D
Hoppas du får en fin kväll :)
Kram!

Svar: Tack! Eller hur, det jag menar :) Tack, detsamma :)
Alexsandra Haller

Madeliene

svar: jag fyller den 26 :)

Svar: Det gör min ena kusin också :)
Alexsandra Haller