Sorry for what I said before I hade my tea

God eftermiddag mina kära läsare!
Imorse när jag vaknade var jag lite tacksam över att inte behöva gå upp när klockan ringde, så jag drog mig en stund för att sedan göra mig en kopp te. Mitt morgonte är lika viktigt som kaffemänniskors första kopp kaffe, utan den känner jag mig seg och trött. Kan förresten varmt rekommendera ett te som jag köpte på Ica Maxi nu i veckan. Clipper, Natural, fair & delicious, heter märket och jag testade Organic white the with raspberry, verkligen jättegott, fruktigt, friskt och koffeinfritt. Brukar köpa grönt te men har testat vitt te tidigare och gillat det så tänkte why not? Såg förresten att det fanns att köpa online på olika sidor, om ni nu tycker det är smidigare. 
 
Skulle även dragit till gymet i morse men det blev inte så, får bli en kvällspromenad istället. Under morgonen har jag istället planerat nya blogginlägg, så vid 16 tiden dyker det upp ännu ett blogginlägg, so stay tuned!
 
Puss på er! Alexsandra 
Inredning - Inspiration - Tips
Josefin

Lät som en väldigt härlig morgon! :)