Pink christmas baby

Kan ni förstå att det är julafton om 7 dagar? Är klapparna färdiga, eller är ni en av dom som stressar in i det sista?
Jag är faktiskt färdig med alla klappar, men jag hade inget val i och med att det är fett ös nu min sista arbetsvecka innan julafton. Sen blir det ledigt och så får vi se vad 2018 bjuder på!
 
Är inte säker på vad Liv ska ha på sig under julhelgen, men vi ska faktiskt fira julafton två dagar i rad, så då måste hon så klart ha två olika outfits (om hon ska vara fin och fläckfri båda dagarna). Tittat på dessa två klänningar ovan, Liv klär verkligen så bra i denna färg, är så fint ihop med hennes röda kalufs (ja jag är avis på min dotters underbara hårfärg).
 
Min tanke är då att ha skjortan under någon av klänningarna och dra fram de fina volangerna på skjorta, tror det kan bli en jättefin detalj. Hur tänker ni klä era barn till jul?
 
♡Kläderna kommer från Zara, Mango och H&M
  
Barnkläder - HM - Mango - Zara - babynista - bebiskläder
JUNITJEJ

Så söta kläder!

Svar: Visst är dom :)
Alexsandra Haller