Mohair blend

Ny vecka, nya mål! Ska börja med att inför nya mål för varje vecka, tror det är bra att ha något att fokusera på under en kort period, istället för att planera långt fram. Gör annars alltid det, men det stressar mig att planera allt hela tiden. Tycker om spontanitet och det går inte ihop med mitt överdrivna planerande, så jag ska helt enkelt chilla lite med mina listor... Fler som känner igen sig? Denna veckan har jag som mål att röra mig lite varje dag, promenader, gymmet eller pass. Imorse blev det en morgonpromenad och den gjorde verkligen under, är mycket piggare än vad jag brukar vara. 
 
Köpte världens mysigaste tröja av mohair förra veckan och den invigs idag tillsammans med mina nymålade svarta naglar. Tröjan kommer från H&M och kostar 599:-.
Blev en sväng på ikea också i helg och där köpte vi bland annat hyllan på bilden och ett nytt soffbord, love it! 
Är för övrigt besatt i eucalyptuskvistar, så vackra och luktar underbart. 
 
Nu ska jag iväg och jobba, önskar er alla en finfin måndag!
 
 
Dekor - IKEA - Inredning - Interiör