Amerikanska nutellapannkakor

Vilken underbart mysig dag det varit idag, hösttjej som man är så är jag inte den som muttrar när regnet och de svalare vindarna blåser in över Malmö. Det är faktiskt till hösten som jag piggnar till och vaknar till liv igen, älskar hösten♡ Många som skakar på huvudet när jag säger detta, haha. En sak som jag framförallt uppskattar lite extra mycket är modet, anser det vara mycket lättare att vara snygg och stylish under denna period, och då tänker jag bland annat på kappan, läderbootsen, grovstickade tröjor, halsdukar och mycket mer!
Idag har jag arbetat med mitt och min väns nystartade företag, känns som att man drömmer, är fylld av glädje varje morgon jag vaknar och inser att det faktiskt är på riktigt och inte bara en dröm. Har världens bästa kompanjon också, min barndomsvän som känns som mitt eget kött och blod, all kärlek till dig min vän
 
Till lunch slängde jag ihop Amerikanska pannkakor och mitt i stekningen så kände jag att jag ville testa att göra några med choklad också. Så slängde i ca 1 1/2 msk kakao och en slev nutella. Om det blev gott? Vad tror du själv? Vill ni testa så har ni grundreceptet här Amerikanska pannkakor, addera bara lite vaniljsocker, kakao och nutella om ni vill testa de med chokladsmak. 
byZahla
Bintu Malm Fraser

Men vadå jobbar ni med för spännande då? :)

Svar: Vi driver homestyling företaget Interiorography:)Vi har en Instagram om du är nyfiken och en blogg som kommer vara aktiv från september månad :). Finns även på Facebook.
Instagram: https://instagram.com/interiorography/
Facebook: www.facebook.com/interiorographyse
Blogg: http://interiorographyblog.se/
Alexsandra Haller

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

Svar: Mycket :)
Alexsandra Haller